Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sık sık kullanılan iki mazmun. Ancak bu iki mazmun mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online hileışdoneş firmaları ve internetten satış yapan e-tecim siteleri ciğerin kritik olan bu iki mazmun, yeni kitlelere ulaşabilmek ve pazarda öne çıkabilmek hesabına önemlidir. Her iki mazmun da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü fazlalıkrmaya yardımcı olabilir, fakat aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu makalemızda dakika dakika birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı beş altı henüz açkurum ve bu arada inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması ciğerin meydana getirilen çhileışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam kurumı gerçekleştirilerek web sitelerinde gidiş geliş peşışı alışverişlemlerinin bütününe denir. En popüler ve kesif kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve marka kıymetini fazlalıkrmaya müteveccih bir çhileışma olan SEM, müşteri kitlesini yükseltmek açısından da enikonu önemlidir. üste SEM çhileışmaları ile trafiğinizi entelekt ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da malum SEO çhileışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çhileışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe ciğerin maruz reklamları kapsarken SEO çhileışmaları sınırlı anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde buyurmak ciğerin meydana getirilen çhileışmalardır. Gelin, bu içinlaştırmayı beş altı henüz açkurum.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çhileışmaları arasındaki ayrım; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret içinlığında, SEO’nun ise ciğererik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde dokumalabilmesidir. Doğrusu SEO ciğerin en başta içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi ciğerin yeni bir ödeme dokumalmaz.

Bunun haricinde bir önemli ayrım da hızdır. SEM çhileışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısaltarak müddet içinde fazlalıkrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çhileışmaları ise uzun soluklu çhileışmalardır. SEO çhileışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri girişim girişim yapmalkaloriız.

Bu iki dijital pazarlama mazmunı arasındaki bir öbür önemli ayrım da doğallıktır. SEM çhileışmaları ücretli reklam çhileışmaları olduğu ciğerin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çhileışmalarında bu kondisyon değişikdır. SEO çhileışmaları henüz katıksız icraatı kapsar ve sitenize henüz örgensel bir gidiş geliş temizışı esenlar.

Bu iki mazmun, ciğererik bakımından da ayrımlılık gösterir. SEO çhileışmalarındaki ciğererikler kullanıcı deneyimini fazlalıkrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çhileışmalarında ise amaç henüz ticari olduğu ciğerin ciğererikler SEO çhileışmalarındaki kabilinden olmayabilir.

Ancak bu oranlamak bileğildir ki SEM ciğererikleri kalitesizdir. Yalnızca iki mazmun arasındaki ciğererik konseptleri ve odaklar değişikdır. üste belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz uygun ya da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine bakılırsa ikisinden bile faydalanılabilir.
Ovamızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Tüketici Davranışları: Dijital Inkılapün Yükselişi makalemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.