Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda durum yer kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıdem bir rahatsızlıktır. Giderek kötü durumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye esaslayabilir. Bu hâl vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıkarır. 40 evetşın üstündeki bireylerde henüz okkalı görülür. Antrparantez alçak yüklük haiz olmak gibi yeğin fiziksel hareketlerde mevcut insanlarda, henüz okkalı rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da çizgi nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, boyun, bel ve esasinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanmaı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Iyi dolgunca deniz tüketin. Sutaş, eklemlere bindi katkısızlar. Bu yüzden her sıra en azca 8 boduç deniz dâhilmek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran gibi yüce kalsiyumlu besinler bile, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Zerzevat ve ürün tüketin. Kemik katkısızlığı dâhilin, vitamin ve minerallerin stabil bir şekilde hileınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri yüce olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin okkalı kurumı sonucunda idrarla baş başa kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik katkısızlığını sakınmak dâhilin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye gibi protein bakımından zengin bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 bakımından zengin olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos gibi balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını yararlı yönde etkiler. Yeşil çkamer dâhilin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yararlı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil olduğu dâhilin, kemiklere bindi olur. Antrparantez kireçlenmeden meydana gelen dertlara ve şanlayışkinliğe bile yeğin hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak dâhilin yemeniz gerekenler; Yapılan açıklıkştırmalara gereğince ürün ve göverti bakımından zengin beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin ruhlu deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak gibi sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.